Edyta Plucińska

Zajmuje się realizacją i koordynacją projektów szkoleniowych od 8 lat. Posiada międzynarodowe certyfikaty akredytacyjne Facet 5 i DiSC.
Od 2011 roku współpracuje z Circinus Training Center w zakresie prowadzenia szkoleń, budowania profesjonalnych standardów obsługi Klienta, przygotowywania skryptów rozmów i doradztwa HR.
W latach 2010- 2012 pełniła funkcję Koordynatora ds. szkoleń w jednym z największych Call Center w Polsce, zarządzając grupą audytorów i trenerów wewnętrznych.
W latach 2012-2014 roku pełniła funkcję Kierownika Działu Relacji Pracowniczych w firmie Holicon Sp. z o.o., gdzie odpowiadała za tworzenie polityki personalnej i employeer braning.
W latach 2014-2016 odpowiadała za koordynowanie krajowych i zagranicznych procesów szkoleniowych w Samsung Electronics Poland Manufacturing dla ponad 4000 pracowników.
Specjalizuje się w zakresie szkoleń dedykowanych zespołom Call i Contact Center: managerom, koordynatorom, trenerom i telemarketerom.