Adam Pluciński

aplucinski

Od 11 lat realizuje szkolenia z zakresu: Obsługi Klienta, Sprzedaży, Kompetencji Menedżerskich oraz Umiejętności Miękkich. W latach 2010-2014 realizował politykę szkoleniową dla Holicon Sp. z o.o., jednej z największych firm Call i Contact Center w Polsce, pełniąc funkcję Kierownika Działu Szkoleń i Jakości. Od 2011 jest właścicielem firmy Circinus Training Center. Inspiracją do jej założenia była pasja i chęć dzielenia się wiedzą oraz doświadczeniem.
Certyfikowany Trener FRIS, narzędzia, które umożliwia diagnozę Stylu Myślenia i Działania oraz przygotowywanie na tej podstawie odpowiednich raportów indywidualnych, zespołowych i rekrutacyjnych.
Wykładowca na uczelni Collegium Da Vinci (Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa) w Poznaniu z zakresu Zarządzania Sprzedażą.
Przeprowadził ponad 1200 dni szkoleniowych, to ponad 9000 godzin na salach szkoleniowych.